Fidde och kult

Har spenderat hela helgen med Annica. Efter skolan i fredags så åkte jag och Emelie in till stan, köpte puder och strosade runt. Annica kom förbi så kollade vi lite i affärer och sen åkte vi hem till mig och fixade oss. Förade lite och lagade kyckling till middag. Halv tio tog vi bussen, där vi träffade Alida och Manne, in till stan. Manne skulle till Nype, dit vi också skulle så vi hade sällskap dit. Väl inne på Nype träffade vi August och Danne! Trevligt att springa på folk man känner.

Kl fem var jag och Annica hemma igen, gjorde lite käk och gick och la oss.
Gårdagen spenderades framför film. Trots att solen lös, och denna dag har också spenderats i soffan. Tjockat en aning så måste börja träna.

Nu har Annica lämnat mig efter hela helgen sovandes här, så nu sitter jag och kollar på Kick-Ass med en sovande Sally bredvid mig i soffan. Ska snart ta en dusch och tagga inför tidig vecka i skolan. Tjohej!

Tänker inte bjuda på någon bild, ser för risig ut!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback