Småland

Ja, igår fick jag reda på att det bara var att packa väskan och åka ner till Småland. Vi åkte typ kl 3 till Arninge för att köpa en katt/hundbur till Sally så att hon inte skulle springa runt i bilen. Och det gick jättebra! Hon var jobbig att få in i buren men när hon väl var där så var hon jättelugn! Nu sover hon i den till och med. Sen åkte vi till Jakobsberg till min syster för att hämta lite småsaker vi ska lämna till min andra syster i Jönköping. Krångligt där.
Och sen var det raka sträckan till Vetlanda. Vi var framme runt halv 10.

Idag har vi mest strosat runt på stan och träffat några av mammas gamla kompisar. Jättekul, verkligen. Idag har jag även skrivit klart mitt SO arbete. Eller iallafall tror jag det, får se om jag ändrar några småsaker senare.

På söndag förmiddag åker vi vidare till Jönköping, till Josse och hälsar på där och den lilla bebisen. Bilder kommer senare.

Nu ska jag kolla klart på "Jiddra inte med Zohan" och sen sova. Ju tidigare man somnar, desto snabbare kommer sommaren! :D



Sommar, ja. Tänk att kunna springa runt i shorts och linne om dagarna, och på kvällarna bara ha en tjocktröja över. Spendera dagarna med nära och kära nere på bryggan och sola och bada. Åka ut med båten till en mysig ö och tälta. Snart är sommaren här!


Kommentarer
Emilie

jaaa sommar!!!!!



Blogg: http://favouritedress.blogg.se/
2010-03-06 @ 17:19:00




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback