New Soul - Yael Naïm

Första dagen i skolan på tre veckor! Pain in the ass..
Somnade kl 3 inatt, men hade tur som inte började förrens vid nio då kunde jag sova till åtta. Men man kan räkna med att det kommer bli en tidig kväll idag, för jag håller på att somna redan nu!
Under de tre timmars håltimme åkte jag och Zelda hem till mig och kollade på Saw 6. Tre lektioner senare rörde vi oss till täby och gjorde inget speciellt.

Imorgon ska jag Zelda Sara och Victoria åka och simma igen! Äntligen.

På onsdag ska vi åka längdskidor i två timmar efter lunchen, men jag har inga skidor så jag får gå runt på Tenö med alla andra nördar istället. Och på torsdag slutar vi en timme tidigare, super skönt! Så vi ska sticka och simma då också.


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback