I´d do anything.

Har haft en galen natt hemma haha, har inte sovit ett skit!
Kollade på film fram tills 3 ungefär, försökte sova en timme. Sen gav jag upp! Det gick verkligen inte.. Så jag låg och kollade på mer film och Melrose Place fram tills nio då jag gick upp och gjorde frukost, eller nattmacka kanske man ska säga. Ska nog försöka att inte sova förrens ikväll, snart börjar ju skolan igen och då kan det vara bra att kunna sova om kvällarna. Hoppas jag inte somnar hemma hos Isabelle ikväll bara.. Har redan tagit en dusch för att vakna till, men vi får se hur många jag har tagit tills ikväll.



Så här ser jag ut just nu. Som en säck potatis.


Kommentarer
Annica

Jag tycker att potatis säcken är söt :) <3



Blogg: http://ankizs.blogg.se/
2010-01-11 @ 16:37:45




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback