Update!

Som jag antar att ni märker så har jag ny design! Grattis till mig ;-)

Idag var sista dagen i skolan, ganska stort spanska-förhör och ett musik-prov. Men de är över nu som tur är!
Och det bästa som hände idag är att vi fick sportlov!!!!! (Många utropstecken!)
När vi kommer tillbaka till skolan igen så kommer den vara ommålad. Så vi får se hur den ser ut om en vecka ungefär.

För att fira sportlovet så har jag ikväll varit ute på Rindö med Zelda och träffat Albin, Fredrik och Ina. Vi drog hem till Albin och kollade på film. Pretty Woman.

På onsdag ska jag och min familj åka ner till Jönköping. Har man en syster som är höggravid och kan ploppa ur sig en unge när som helst så vill päronen vara där så ofta chansen tillåter.

Nu ett tips på en lugn låt, men det är fin!

Denison Witmer – You Got Me Good (Spotify)


Kommentarer
Emilie

snygg header ;)



Blogg: http://favoritedress.blogg.se/
2010-02-27 @ 18:37:54
ebba johanna stapelberg

hallå julle, hur fan fick du såhär ? ^^ kan du hjälpa mig med lite stuff (A) pussipuss ;D



Blogg: http://stapelberg.blogg.se/
2010-03-03 @ 20:28:58




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback