Var ligger landet där man böjer bananerna?



Jaha idag har jag då varit i skolan. DMIS ! (dag med individuelt schema) så jag har gjort mitt SO förhör och Engelska förhöret så nu känns det bra igen. Sen var det även en föreläsning om gymnasiet men den kändes ju bara onödig.
Sen drog jag hem till Sara, vi kollade på film och käkade chokladbollssmet. Efter filmen så försökte vi sova lite men det gick inte så bra.
Det är ingen ide att berätta om min kväll.. Alla som läser kommer ändå bara somna. Men jag har vart i Vax och på Rindö. Röda faran (dannes moppe) gick sönder när vi skulle gå ner till färjan. Det var kvällens höjdpunkt. Men jag hade faktiskt ganska roligt på väg ner till färjan ändå, gud vad jag garvade!

Nej men nu ska jag faktiskt krypa ner i min otroligt sköna säng och drömma mig bort. Ryser av bara tanken! UNDERBART


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback