Oh Horatio

En bättre 15-års present går nog inte att få..

Ja, det var min tanke när jag fyllde 15. Fick ett jättegulligt födelsedags kort av min syster där det stod
"Det finns ingen som du Jorma. P.S Du kommer bli världens bästa moster! D.S "
Mamma och pappa visste inte om någonting och när jag och mamma stod inne på Zara i Täby samma dag så ringer hon och frågar om jag fattade vad som menades med texten.. När vi hade lagt på så berättade jag för mamma. Hennes reaktion.. Vi stod inne i provrummet och hon började gråta. Hon skulle bli mormor. Jag hade inte tänkt så mycket på det, men när jag såg henne stå och gråta så kunde jag inte hålla mig, vi stod där inne, en nybliven 15 åring och en nybliven mormor, och grät.
Pappa fick reda på det av Josse när han var inne på Metro för att handla mat. Han lämnade alla grejer i mataffären och gick ut. I chock.
Min mamma ska bli mormor. Jag ska bli moster (för femte gången)

 På kreta

 


Kommentarer
Emilie

Gud va rolig! Grattis <3



Blogg: http://favouritedress.blogg.se/
2009-09-01 @ 22:57:20
zelda

gud vad vackert (:<3



2009-09-10 @ 09:07:34




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback