Tynningö

Idag efter skolan drog jag ner och fikade med lite kompisar, sen tog vi Vickis båt hem till henne på Tynningö och kollade på Eva och Adam x) Sen satt vi och snackade lite.. Men sen bestämde vi oss för att dra ut och åka moppe och fyrhjuling :D
Så vi åkte till en strand och snackade ännu mera :) Sen skulle jag skjutsa Zelda en bit, och så kom det värra mörka backen, vi körde lagom fort men det gick inte att bromsa så Zelda typ skriker: Julia akta busken!
Haha och såklart så kör vi in i den (y) Och vurpar. Så nu tror jag att jag vrickat foten, för den svider och gör ont när jag går. Att den svider kan bero på att vi landade i massa brännässlor.
Men jag har iallafall lärt mig en läxa, åk inte moppe utan glasögon. Eller skjutsa på en moppe i mörkret, ner för en backe i typ 20/30 x)





Fråga inte om musiken

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback