Plugg plugg och mera plugg

Heeeeeeeeeeeeeej!
Absolut segaste dagen idag! Hade i och för sig bild två gånger idag, och det gjorde min dag så mycket bättre.
Estet (bild), Fysik, Engelska, Spanska, Bild och svenska. Och eftersom att våran "riktiga" lärare i svenska nu är mammaledig så har vi fått vikarie, och med den otur som min klass har så fick vi Anette! Men idag var sista gången vi hade henne på ett bra tag hoppas jag, för på torsdag får vi ny lärare!
Men iallafall så ska jag börja plugga till NO provet imorgon. Tycker det kan behövas nu. Så jag har bytt om till typ mjukisbyxor och tagit på mig tofflor, laddat upp med energi-shit som typ saft, lagt upp böckerna i sängen, och gjort mig redo för ungefär fem timmars pluggande.. För ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt.
Fast jag kanske gör en timmes avbrott när Andra Avenyn börjar, det beror på.

Kanske lägger in ett inlägg senare och berättar hur pluggandet går, annars uppdaterar jag imorgon.


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback