Ja jag är naturligt blå - Doris

Jag glömmer saker på direkten, det är något som går i släkten.. Eller det tror jag iallafall - Doris

Haha Doris är ju bara den roligaste fisken som finns! Ja jag sitter altså och kollar på Hitta Nemo. Roligt värre.

Imorgon så ska jag in till stan med mamma och köpa balett-skor, kommer hem på kvällen någon gång.
Och på fredag (shit det är torsdag imorgon) ska jag göra mitt tredje och förhoppningsvis sista besök hos skolsyster och kolla upp min blödning i vaden sen jag ramlade förra veckan på Bergianska. Jag tror min svullnad börjar gå ner, eller så inbillar jag mig bara x) Men jag hoppas på det bästa helt enkelt, funderar på att fota så att ALLA coola människor som läser min otroligt roliga blogg får se hur det ser ut.. Men det är svårt att fota men jag kan alltid pröva ju :)

På fredag så åker ju Monika, Eva, Erik och mina päron till Öland för att fixa i Evas sommarstuga också. Så jag ska bo här med syster på fredag, sen på lördag flyttar jag till Zelda :) Och på söndag har jag dans, sen ska jag vara hundvakt från när jag kommer hem (runt 7) till 11 typ. Så jag lär ju blogga en hel del då !

Gud jag är astaggad på att ta massa fina bilder, typ modellbilder.. Fast med min kamera blir dom inte så bra..M Men skitsamma! Någon som är taggad på att vara modell?

Och nu, Bildtajm!


Det lönar sig att jobba


Stötte på en överkörd iller på Vaxholms-vägen så hemsk som man är så tar man foto x)

Sötnos

I trappan


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback