Hej hej hallå!

Har nyss kommit hem från ännu en kväll på Tynningö fast utan olyckor. Ska bara hoppa in i duschen, sen berättar jag mera !



TILLÄGG:

Sådär ja! Nu har jag duschat, tagit bort sminket och borstat tänderna så nu är jag så gott som klar för sängen.
Bara på med pyjamasen och möjligen föna håret sen är jag helt klar.

Ja så som sagt, så vurpade vi igår. Och idag så gick jag ner till skolsyster och där fick jag reda på den otroligt hemska nyheten att jag hade vrickat den! (Så hemskt är det inte ;)) Så hon lindade om den, kollade på min 'gamla' blödning i foten, och fick en tid hos någon annan tjej som skulle kolla på den på onsdag. Sen fick hon reda på den otroligt hemska nyheten att jag hade slagit mig så illa på benet när vi ramlade att jag hade fått en ny blödning i muskeln + att jag har ett stort blåmärke som pryder mitt ben. Så ja, det här kan jag ju säga på en gång att det inte var sista gången jag var på besök hos skolsyster.
Att jag slår mig så mycket hindrar inte bara på det sättet att det gör ont, utan gör också så att jag inte kan vara med på idrotten. Tror knappt att jag varit med på en ända lektion sen.. ja.. sen vi började skolan. Och det är inte positivt.

Men illafall, den här dagen har varit jätte bra. Jag har haft skitkul! Speciellt på lunchen, jag och zelda satt vid det runda längst ner i matsalen och då har man sikt över allt och alla. Och det är skitnajs. Så ja.. jag har garvat åt att jag fastnade med min gaffel i Cecilias tröja, Zeldas skämt om vad något i maten såg ut som, Åt en liten kille i sjuan som halkade (fy satan vad jag garvade då), åt Carinas nyckelband som såg ut som hennes svans (Hon har ju ingen riktigt svans) och aah massa andra grejer.
På matten var jag och Zelda asduktiga och jobbade från tal 45 till 69 eller något sånt (;
Och imorgon då är det DMIS (Dag Med Individuellt Schema) så det som ska in på min planering är:

Plugga SO och sen göra läxförhör.
Plugga Engelska och sen göra läxförhör.
Plugga Matte och göra Diagnos.
Dricka Te med Zelda.
Garva.
Äta lunch.
Och sen gå på någon föreläsning i Aulan som hette Framtidståget tror jag.

Ja, kanske ska ha Bild också.. Får se imorgon helt enkelt ;) Men nu ska jag dra på mig pyjamasen och krypa ner i min sköna säng!

Men Gud hur kunde jag glömma berätta att vi var och grillade på Klacken idag !? Haha
Jag Zelda Vicki Sandra och Sara drog ut till Tynningö efter skolan, då hade vi handlat grejer att grilla och lite andra grejer också, och drog till Vicki, snackade massor, sen gick vi upp på Klacken, ett jätte mysigt berg som ligger så högt upp att man ser över hela vattnet ända till Stockholm, och startade grillen. Vi grillade kyckling, korv och marscmallows. Med en ultrafin solnedgång, fantastiska kompisar, en eld och marschmallows så kan verkligen inte en kväll bli fel. Vi snackade verkligen om allt från A till Ö och det var så himla mysigt!
Tack ännu en gång tjejer för den bästa kvällen! Trots att det fattades en viss detalj så hade jag skit kul!
Bilder kommer imorgon, jag lovar. Orkar inte just nu bara (:

Plåster är min nya bästavän

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback