Du har en kaka på kinden!

Tjolahopp!
Igår var jag på dans. Vi har ju en 3 timmars paus mellan baletten och street fushion så då satt jag och Anna och pluggade, sen gick vi ner till Statoil och köpte pizza slice, mjölk och morötter. Det var riktigt gott! Vi gjorde klart våran street fushion dans också, så vi ska börja med en ny nästa gång.

Idag har jag vart i skolan, började 8 med bild, min grupp gjorde klart vårat fyrdelade hjärta (bild) sen hade vi syslöjd, jag Freddi och Zelda började göra våra pyjamas byxor. Och sen hade vi håltimme i tre timmar!! Kuligt värre!! På lunchen så började jag och zelda må skitdåligt, så vi tog varsin alvedon, och sen gick vi till svenskan och berättade för våran lärare att vi inte mådde så bra. Efter svenskan mådde vi inte så mycket bättre. Så vi bestämde oss för att dra hem. Så jag slutade vid två idag ungefär. Och sen dess har jag sett på film, druckit te och såklart ätit kakor!!
Nu ska jag ladda upp bilderna och se en till film. Funderar bara på vilken.. Några förslag?


Låten vi dansar till på streeten



Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback