C

Asså jag vill blogga, det är ju roligt. Men jag har inget att blogga om.
Jag bor i en liten "fiskeby" (eller bara en håla) som heter Vaxholm och är ganska populärt bland turister på somrarna. Det du inte vet om dig själv vet någon annan, rykten sprider sig som svininfluensan bland människor.
Jag är med mina kompisar så ofta jag kan. Går i skola i Vaxholm. Dansar i Täby. Vilket liv man har!


Är det bara jag som blir så otroligt trött på vissa människor?
Du har inte snackat om något annat än just det sen det hände. Eller jo, förlåt fel av mig, du har snackat om en viss person också. Så fort du får chansen så drar du upp det som hände igen. Vi vet alla vad som har hänt dig "SF", du behöver inte snacka om det hela tiden, det är inte så att vi komer glömma bort det. Men man kan väl iallafall få försöka? Det kommer alltid finnas kvar någonstans i mitt huvud, men från och med nu så tänker jag inte mer på det. Iallafall så ska jag inte tänka på det på ett tag.



Snälla, om du inte tycker att du passar in.. Så kanske du inte gör det, men det kan jag inte säga att jag heller gör. Jag är som jag är, jag umgås med dom jag känner för och jag gör det jag vill. Du kanske borde pröva det någongång och inte tänka så mycket på vad dom andra skulle tycka? Jag vet, ni gillar kanske inte det jag gör, men helt ärligt så bryr jag mig inte. Jag gör det jag gör och det kan ni inte ändra på hur mycket ni än skulle vilja. Jag kanske ångrar mig ibland, men det kan jag ju ändå inte ångra nu, jag ser det som ännu ett steg i mitt liv. Jag är iallafall glad att jag inte är ensam om det. Du är ju inte heller ensam med att inte vilja, om du inte vill göra det vi gör, så tvingar ingen dig. Kanske kan vara bra att veta.



Ganska dålig verision av Black eyed peas låt Where is the love, men jag orkar inte leta efter en annan x)

Kommentarer
Emilie

Har en känsla av att än del du har skrivit handlar om mig , men alltså det jag menar är att jag tycker det bara känns konstigt att alla andra lixom ''gör det'' förutom jag. Har inte sagt eller skrivit att jag inte tänker vara mig själv som du typ skriver.... <3



Blogg: http://favouritedress.blogg.se/
2009-09-26 @ 19:03:35




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback