B

Min kväll började med Zelda nere vid konsum. Sen gick vi och mötte Niklas Joel Martin och Gustav. Vi gjorde inte så mycket, men sen gick vi till Blynäs och rökte vattenpipa och chillade galet, sen kom några fler kompisar och aah.. Haha jag har haft en jätte trevligt kväll med mys iallafall. Trots att jag har haft bättre kvällar och kommer ha sämre så hoppas jag att imorgon kväll också blir bra. Men nu vill jag bara en sak, och det är sova.. Även fast jag inte alls är trött så vill jag bara sova. Har så ont i huvudet att det skulle vara så skönt att bara krypa under täcket. Det känns som att jag har en moppe hjälm på skallen och det är ingen skön känsla, men nu ska jag ta av hjälmen och sova. Tjingeling!
Haha känns som att jag skrev "sova" ganska många gånger ;)


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback