A

Att börja ett inlägg med Hej känns så.. tråkigt. Men jag vet inte hur jag annars ska börja eftersom att jag inte har någonting att skriva. Förutom vad jag har gjort idag.. Så..
Ja, idag så har jag varit i skolan. Studievägledaren var på besök och berättade lite om gymnasieval, hon visade också en film om de olika valen. Tror det gjorde det hela lite lättare.. Men jag tycker fortfarande det är svårt att bestämma sig. Efter skolan drog jag in till stan med några kompisar, vi gjorde inte så mycket utan satt mest och snackade. Fast med min huvudvärk så hade jag inte så roligt. Så jag och Zelda drog hem. Nu sitter jag i sängen med datan i knät och har äntligen fått i mig en alvedon och ska nu äta middag. Jesus Kristus vad jag är hungrig! Och det luktar ju bara för gott med Kyckling och Potatis.


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback