#151

Mitt 151 inlägg! Ville bara säga det.

Och så var No provet nästan klart. Ska göra fler frågor på fredag eftersom att min lärare hade glömt att kopiera en sida. Idag har varit som nästan alla andra dagar. Förutom att Sara sa att jag och Zelda skulle springa nere på Eriksö så vi gick dit, men där var det ju ingen så vi gick upp till IP och kom 40 minuter försent.
Sporre lackade idag på so:n! Det är ju inget ovanligt, men det var kul! Och såklart så ska killarna käfta emot, men det gör bara saken roligare, och dom har ju faktiskt en poäng. Jag och Zelda gick till Sara efter skolan, åt mellis, gjorde te och doppade choklad i (låter som ljuv musik i mina öron).

Det blev ingen målning för mig idag. Det är för kallt ute så pappa tycker vi skippar målandet i förådet idag och tar det imorgon istället.

Nu ska jag blanda lite jordgubbssaft och sen se en film!
Såg One missed Call igår, men skiten laggade i slutet så jag fick inte se det sista, vilket suger!


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback