Jag tänker inte bli sjuk nu.

Nej nej och åter igen nej!
Sjuk är absolut inget som står på min lista över att bli det här lovet. Är nästan säker på att det inte gör det på någon annans heller.
Vaknade upp i morse hostande och hes. Läste även mitt horoskop och det stod något i stil med "Undvik fysiska påfrestningar". Och jag hade ju balett idag, trodde lektionen skulle vara som vanligt, men det var mycket mer fysiskt idag. Styrketräning och stretch i ca 30 min, det låter inte så farligt men gud jag höll på att dö.
Situps, armhävningar, ligga med benen rakt upp i vädret och massa andra sånna saker och sen stretch också.. Usch och fy och blä säger jag bara! Inget jag hoppas på att göra nästa gång.
Så nu tror jag faktiskt att jag har blivit ännu lite sjukare.. Hostar mer och är fortfarande ganska hes.
Hoppas att jag inte blir sjukare ikväll när vi ska dra och se på när Vaxholm slår Sundbyberg i hockey, men sen blir det bubbelbadsbad (?) och det kan jag verkligen säga låter frestande.

Idag har jag förövrigt vart inne i Täby och äntligen köpt en vinterjacka.. Men jag får se om jag behåller den, den sitter inte som handen i handsken på mig men den var skön och varm, och det är vad jag letade efter.

Nu ska jag dricka te och värma upp halsen, sen kanske ta ett bad också ;)

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback