Igårkväll

Heeelluuuu! ;D

Det känns som att jag var överallt igår x)

Började hos Sara, drog till Ullbergska med sara och Vicki. Sen kom alla dit :)
Sen drog vi hem till Joel. Sen till Bellan. Sen till statoil och ica. Sen till Bellan igen där det hade kommit ca 20 pers till. Drog på "fest" på rindö hos Tobbe. Två färjan tillbaka till Bellan. Drog hem till Sara vid halv 3. Somnade ungefär vid.. 7.
Jag sara bellan och annica sov hos sara.
Zelda Vicki adde och ralle drog till ralle och sov vid halv 7. Tack för det säger jag bara, annars hade man nog inte fått en blund i ögat inatt.

Kom nyss hem från dansen, fick skjuts av Viktor och hans kompis Jonas.
Viktor kör som en dåre.. Jag höll på att spy när vi svängde ut från Resarö efter att ha lämnat Jonas hemma.
Nu funderar jag på att dra igång en film ;) TJINGELING

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback