Varför måste man skriva rubrik?

Jag känner att den här veckan har gått fort.. Det är bara tisdag idag men somsagt så igår hade jag sovmorgon till 1. Imorse började jag åtta. Men försov mig till kvart i åtta.. Men jag kom bara 10 minuter försent, Annica kom 15 min sent och vaknade typ 10 minuter före mig, och hon bor närmare skolan så jag kände mig ganska duktig..
Imorgon börjar jag 10.10, på torsdag börjar vi 12.05 och på fredag åtta..
Men rätt soft iallafall.
Imorgon är det öppet hus på Danderyd. Ska dit med Zelda och Frida.
Frida vill att jag ska gå typ Data och IT med henne haha säger jag om det.. Men vi ska iallafall kolla in det.

Gud vad svårt det är egentligen med att välja linje och skit!

Igår var vi på Tibble och kollade, man kände sig ganska hemma där för det påminnde om Norrberget (nuvarande skola) och det är ju positivt att känna sig hemma men efter snart tre (?) år på samma skola har jag tröttnat lite, så jag vet inte om jag är så taggad på tre år till i en ungefär likadan skola.

(?) = Räknar man lixom, sjuan åttan nian.. Altså tre år.
Eller från sjuan till åttan är det ett år, och från åttan till Nian är det ett till år..? Fast sen nian till slut?
Ah sjuan åttan och nian iallafall, räkna ut får ni göra själva x)


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback