TOOOORSDAG!

Japp idag är det torsdag och vad innäbär det? ATT IMORGON ÄR DET DAGEN VI ALLA HAR VÄNTAT PÅ! FREEEDAG ASSÅ!

Imorse började jag med typ 80 min syslöjd, sen SO i en halvtimme. Efter det hade jag möte med SYO:n om gymnasievalet. Gjorde inte mig så mycket klokare.. Back to SO:n , lunch! (?), engelskaa , matte och sist dårå idrott.

På matten rullade det verkligen inte på för mig.. Algebra och ekvationer.. Det gick bra i åttan, men nu har jag glömt bort allt :S och sitter man med 3 andra personer som kan det där och pluggar på.. då orkar man inte mer. Just då ville jag bara att huvudet skulle sprängas. :)
Så jag gick runt lite i klassrummet, vässade pennan fast att det inte behövdes och sånna saker. Sen satte jag mig med Victoria och så förklarade hon lite för mig, så jag har en liten uppfattning om hur man gör iallafall.
På idrotten körde vi hinderbana, fyfan vad jobbigt det var i slutet x) Men det var roligt, jag gillar när man får göra olika saker på en gång. Inte bara sit-ups eller bara springa runt. Utan blanda allt i en ända stor fruktsallad.

Sen gick jag hem, eller först gick jag sara och vicki till statoil och köpte lite fika, sen gick jag hem och .. gjorde ingenting :D
Och nu har jag pluggat för imorgon har vi NO prov. Arvet och DNA.

Haha ni skulle se vårat kök.. Det är helt annorlunda! Förut var hela köket brunt men nu ska vi göra om , så alla luckor är borta och målas om i förrådet. Så det är helt tomt. Men några luckor är på plats, nymålade och vita. Snart ska vi kakla om också :D


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback