Sick Puppies

Idag har vi haft andra delen av "test"nationella i matte. Det är typ roligt, fast oseriöst ;)
Vi fick frukt av våran lärare, äpple och banan.
När jag och zelda var klara så tog vi med bananen ut i skolan och .. Ja.. Garvade lite.
Först knuffade Zelda till mig så jag tappade den, då slänge jag den på henne, och då jagade hon mig och skulle slänga tillbaka bananen på mig, men hon missade så den åkte in i trappräcket. Då låg både jag och zelda på govlet av skratt. Sen tog Zelda upp bananen och skulle jaga mig igen, så jag stängde dörren och började springa, men hon slängde in bananen så den kom emellan springorna vid dörren typ, men den missade mig den också :)
Sen ah.. Kletade vi runt den lite här och var i skolan, tänkte slänga in den i vickis skåp, så det skulle lukta banan sen, men det gjorde vi inte.

Idag har jag vart i täby med zelda emilie och frida. Vi har äntligen hämtat ut biljetterna till Twilight den 21:a. Och så köpte jag ett par svarta tights och en blågrå tröj/klänning. Båda från Gina Tricot.
Är kanske inte jättenöjd med färgen på tröjan, men jag var i stort behov efter en "tröja"

På bussresan hem, vilka möter man inte på bussen om inte kiss-lisa, krille krull och någon annan alkoholist.
KUL! Jag och frida satt längst bak med dom hela vägen från roslag. 
Den fulle sitter typ och är halvt däckad, och så helt plötsligt välter han hans öl som han håller i. När han märker det har typ halva runnit ut, men han gjorde inget åt det utan typ vände hela burken upp och ned så att allt rinner ut. Kiss lisa och krille sitter och pratar typ hela resan, och mitt i alltihopa tar Kiss lisa fram en cigg och det ser ut som att hon ska tända den, men det gjorde hon inte.
Sen börjar dom prata om duschar, och då säger Krille krull att han inte har duschat sen i julas (?) Fy fan vad äckligt! Han stinker ju som.. ah jävligt illa! Det gör ju lisa också iofs.  

Imorgon är det fredag! Ska bli skitskönt.

nu måste jag plugga spanska, förhör halv 10 med pappa.

Adios!


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback