ett liv utan dig är FAN inte värt att leva

Igår tog jag tio färjan med Ludvig ut till Rindö. På bussen mötte vi Bellan, Zelda, Linnea och Magnus. Dom skulle också till Regementet. När vi var framme var dom flesta av ens kompisar där så det blev ganska många 'hej'.

Nästan alla drog med sista bussen till Vaxholm där vi satt på en parkbänk och hade skoj.
Tio i ett fick jag skjuts av Niklas i hans 'safari' som jag kallar den. Men eftersom att det bara finns två säten så fick jag sitta i Albins knä.
Kortfattad kväll, men det hände inte så mycket mer. Hade egentligen planerat att se på New Moon ikväll. Och jag kanske gör fel som inte åker med. Men jag är inte alls taggad på film idag.
Men om det inte går att lämna tillbaka biljetterna så får vi nog åka in dit iallafall.. Hur det går får vi se.

Nu ska jag göra mig iordning och städa lite.. Adjöken fröken!


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback