Ajuste!

Haha vad gjorde vi igår egentligen?

Haha! Igår tappade jag min mobil i toaletten.. Den började skaka/vibrera och blixten på kameran blinkade. HAHA! Så jag plockade isär den och lät den torka lite, sen när jag skulle stoppa tillbaka batteriet igen så började lampan lysa igen. Nu funkar den igen, men skärmen blev grön på bussen.

Efter skolan drog jag och Zelda in till täby för vi skulle på öppet hus på Täby Enskilda. Men vi kom till täby en halvtimme för tidigt minst. När vi väl var där fick vi en guide som visade oss skolan, och mest NV linjen. Något varken jag eller Zelda är intresserade av. Att gå en linje där man har matte 7 timmar i veckan och ängnar dagarna åt att räkna ut hur många 'rutor' det finns på en annanas.. Det är inte min grej direkt.
Så vi gick så fort vi fick chansen, drog till Statoil och köpte pizza.. Sen rörde vi oss tillbaka mot Vaxholm igen. Drog till Zelda och fixade lite saker. Sen rörde vi oss mot storstugan där det var spelning. När den var slut runt 22, drog vi till Mimmi. Gjorde te och snackade en massa skit.

Tack för en riktigt lyckad kväll tjejer! ;p


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback