THE WORLD IS ON FIRE!

Hello! Har nyss vart nere på stan där det just nu brinner. Finns inte så mycket mer att säga än så, men jag tog några bilder som ni antagligen får se senare. Just nu orkar jag inte lägga upp dom.
Igår var jag på den där rockkonserten i storstugan och sen drog jag till eriksö med lite kompsiar. Där brann det också haha nej men dom hade gjort upp en eld och vi satt runt den i regnet och mös. Det var as najs. Sen när jag skulle dra hem hade jag sällskap av albin anton och någon mer till kiosken och sen fick jag skjuts av anton på moppe, det var skit najs. Jag och zelda hade typ snackat ganska mycket om att vi ville åka moppe, och det fick vi båda göra :D
Men nu ska jag se på film, sen ringa anna och se när vi ska dra in till stan och se på dansshow! Vi hörs senare BAI!

Kommentarer
Emilie

Usch, va läskigt! XD



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-05-10 @ 16:44:33




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback