TAPETKLISTER

Fy vilket dåligt väder det har varit idag! Har vart mulet men inte kallt iofs.. Var och orienterade på Tenö idag, jag som inte är speciellt stort fan av att orientera tyckte inte det var så roligt. Jag bellan och Ida gick först och vi kom tilbaka ganska sent.. 59 minuter tog det för oss att hitta 6 kontroller. Ettan eller tvåan hittade vi inte, vi började nämligen bakifrån.. Kanske inte det bästa att göra men iallafall, vår lärare verkade inte bry sig ändå utan sa bara åt oss att slänga papprena xD
Idag gjorde jag mitt SO prov om Napoleon, jag vet inte om jag tyckte att det gick så jätte bra.. Så det blir nog ett G tror jag..
Men jag får se, Sporre är konstig xD
Ska snart göra te och sätta mig och plugga på tekniken, även på med myskläderna! BAI!
(förlåt för inga bilder.. ska lägga upp en gammal)

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback