SOL OCH MELON

Gud den här dagen har vart så gott som underbar. Jag har nämligen vart med några kompisar i Polakstorp på "apberget" som vi kallar det, och solat, badat, tagit foton och snackat. Tog första doppet idag! Lite sent kanske men det var skönt iallafall. Mina fötter svider galet asså, brände dom i solen idag, och resten av framsidan av kroppen också för den delen, försökte ta en bild på min rand som jag tycker syns förmycket just nu eftersom att jag brände magen.. Men det gick inte så bra. Men jag tror ingen dör av det. Sen åkte jag hem men fyra bussen, vi åkte dit vid 20 över 10 lixom :S Men nu ska jag nog göra middag är ensam hemma, alla andra är på Jockes brorsas gård i Vallentuna och kommer nog hem snart hoppas jag.. Är inte så hungrig men jag åt senast vid 12 så det verkar vara läge för det nu :) Bilder ja.. Jag kan inte föra över bilder från kameran till min dator, bara till pappas data.. Men dit orkar jag inte gå haha ;)

Igår var jag inne i stan med lite kompisar efter att jag hade vart med bellan på vårdcentralen och tagit bort hennes stygn på foten. Jag och zelda köpte gråa solglasögon FETT STHEEEK! :D och sen åkte vi hem, åt middag och sen sågs vi igen senare på kvällen.. Det som sen hände berättar jag nog inte.. Antingen så vet ni eller inte, men det var kanske inte det roligaste precis.. Olyckad kväll tyvärr :(

Och förresten Emilie, du var jätte fin idag (: <3

Kommentarer
Emilie

Jag är glad att du tycker det, men det ser verkligen inte bra ut :/ XD <3



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-06-01 @ 10:59:03




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback