ROS IN DAS WINDOW

Orkar inte med en för mig "normal" rubrik

Igår var jag i skolan, idrotten skippade jag för att jag inte fick vara med och springa på Eriksö pga min allergi.
Så jag och zelda (som hade migrän och inga gympakläder) gick ner till sillis och åt lunch och pluggade till svenska provet vi hade lektionen efter. Sen kom Anna ner och satte sig med oss, och hjälpte oss plugga. TACK! Sen kom Annica Frida Alida och Putte ner också, då kunde vi inte plugga längre.. Eller jag och Anna pluggade faktiskt, inte Zelda xD haha
Sen hade vi provet dårå, det gick nog ganska bra tror jag faktiskt, det var lite svårt.. Men det var ju ett prov :)
Sen på matten fick vi tillbaka våra prov. Jag blev faktiskt förvånad när jag såg de två bokstäverna uppe i högra hörnet VG stod det.. Trodde verkligen inte det haha!
Efter skolan, fyra dagars ledighet! så drog jag zelda anna och bellan till bellan och tog foton, chillade, åt chokladbollar och lite annat. Jag och anna stannade på middag, och sen fixade vi oss och drog ut och träffade lite kompisar på IP. Sen drog jag och bellan hem igen vid halv 1 ungefär, när jag kom hem fixade jag lite fika , drog på en rulle och somnade. Riktigt skönt, förutom att jag somnade i mina kläder jag hade på kvällen, fast istället för jeansen så hade jag ett par mjukisbrallor.
Förresten så satt jag inte vid datorn igår! :D haha fett grymt! Brukar sätta mig vid datan när jag kommit hem på kvällen eller om jag är hon en kompis, men inte igår, haha sååå stolt! xD
Drömde inatt en dröm jag drömt förut, att jag är på ett flygplan och så kommer det massa konstiga varelser som man ska typ döda.. haha sen kom det en ny del då jag går av bussen (det var en buss då) säger: Arrivederci till alla på bussen och sen går jag med Anna och några fler en bit, vi ser hennes mamma och pratar lite med henne. Sen vaknade jag.
Jaja, idag ska jag iallafall höras med Bellan, vi ska nog hitta på något tror jag.. Får se vad, det är inte så jätte fint väder så jag får se om vi stannar inne eller inte.
Nu ska jag greja lite, päronen håller på att göra om i vardagsrummet - igen. Fick lite retro känsla av det nu.. Vilket är lite konstigt eftersom att halva rummet är det typ "finmöbler" i och i den andra halvan ska det vara retro möbler.. haha jaja, dom vet nog vad dom håller på med iallafall :D

Arrivederci!

Kommentarer
Emilie

Fick också VG you know :D



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-05-22 @ 14:50:59




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback