MJÖLK OCH KAKOR

Hallå där! Ny design på bloggen, den är inte riktigt klar än men ville ha lite färger så därför ser den ut som den gör..
Idag har jag vart i skolan och pluggat, jag har pluggat SO har nämligen prov imorgon på Napoleon himself! Så vi får se hur det går.. ska skriva en uppsats om honom men det kommer nog inte gå speciellt bra..
Har haft tid att måla naglarna också, blev en neonrosa - säger man så? -  färg, lite roligt nu i regnvädret.. haha men det är roligt med lite färg tycker jag, speciellt nu när man bara vill ha sommar!!!
Måste läsa igenom min Napoleon uppsats nu.. KALAS!
Imorgon kanske det kommer ett inlägg.. får se, måste skriva min teknik uppsats också.. Har allt för mycket kvar på den så jag kan inte slöa nu!
Men nu måste jag läsa på.. Oh Möss och människor skulle ju vara utläst också :S SCHISES! Måste läsa NUUUU!!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback