LESBISK DUVA

As long as you love me.

Idag på väg hem från skolan/bussen kom jag och tänka på när jag gick hem från bussen när det var vinter och mörkt.
Idag ser det helt annorlunda ut, det är grönt och varmt. Känns så mycket mer öppet där också. Våren och sommaren på väg. Tyvärr så är allergin också påväg, mina allergitabletter håller inte hela dagen, bara på morgonen, sen på eftermiddagen så börjar jag nysa igen.. Har bara tagit en om dagen, men ska se om jag kan ta flera på samma dag. Imorse när jag var på väg till idrotten så var det kallt, och jag frös nog tror jag. När vi väl hade börjat spela fotboll, så tittade solen fram från sina moln, och värmen spred sig i kroppen. Tjocktröjan åkte av, så sprang man där i t-shirt och mjukisbyxor + väst då, jag var i "väst"laget. Har kanske shorts imorgon, vi ska iofs köra friidrott som jag suger på..

Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om.. Förslag? (A)

Aja, ska försöka komma på något att skriva om, vi hörs senare!


(Fortsättning)

"Vad vill du ?
Vad vill jag inte ?"
En vanlig kommentar bland mig och mina kompisar.

Hur mycket man än skulle vilja så kan man inte bestämma över vad som ska hända, det som har hänt, eller det som händer just nu. Man har en liten del i det hela, ibland större ibland mindre. Det är olika beroende på vilken roll i "leken" man har. Klart man vill ha som man vill.. Det låter ju logiskt tillochmed. Men det är inte alltid det blir så, och det är bara att bita ihop och fortsätta simma (taget från hitta nemo). För förr eller senare så blir det bättre. Livet har toppar och dalar, det är inte rakt hela vägen till slutet. Det är jag glad för, utan dessa problem man har, hur (förlåt att jag svär) fan skulle livet se ut då? Det skulle ju vara skittråkigt! Jag skulle bli riktigt less på det. Men nu ska jag försöka antingen plugga eller hitta någon som vill dra ut med mig, orkar inte vara inne längre xD

Kommentarer
Ida

diggar dina rubliker! (Y)



Blogg: http://beautifuldirtyrich.blogg.se/
2009-05-12 @ 19:49:58
Maria

Fin blogg



Blogg: http://mariaholgersson.blogg.se/
2009-05-12 @ 19:54:14




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback