FLASKA OCH RAGGSOCKOR

Har nyss kommit hem från Stockholm där jag och några kompisar har spenderat kvällen.
Jag tog då som sagt sex bussen med massa kompisar, jag trodde inte vi skulle vara så många på bussen just då. Men det var vi. Sen åkte vi vidare till kungsträdgården där det var fullt med folk. Vi stod där ett tag och chillade, sen drog jag och zelda runt lite och hittade till mc donalds (även kallat donken dårå) där vi satte oss, och kollade på alla människor som gick förbi, med varsin pommes i handen. Sen ringde vi zeldas kompis Anna, och vi letade rätt på henne och hennes kompisar. Så chillade vi lite med dom. Vi kom tillbaka till kungsträdgården och träffade alla andra kompisar. Vi drog till tuben, drog tillbaka från tuben, gick till plattan, tog tuben därifrån, gick till humlegården, var där typ 5 min och träffade fler kompisar. Sen gick vi till tekniska och väntade på bussen.
Nu sitter jag här och har fikat macka och te och lyssnar på musik <3 vill gå och tvätta bort sminket nu, sen sova :)
Bloggar mer.. sen :P
Vet att videosarna är konstiga, men jag orkar inte bry mig, det är musiken jag vill åt :D



Kommentarer
Emilie

Nice kväll vi hade :D



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-05-16 @ 10:07:34




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback