BLONDIE MED BUBBLOR

YAO! Sitter all by myself i mitt rum och har riktigt kul med att klia mig i ögat! Idag åkte Viktor hem :( men han kommer tillbaka nästa vecka eller något för han glömde en tröja här, men det är ju bara bättre för mig! :D
Igår åkte jag hem med Viktor vid kvart över 12, eller han körde hem mig iallafall, och sen drog han till Jonas. Och innan det hängde jag med lite homies nere på lägret haha x) Polisen kom dit också :O bara för att vi hade spelat musik.
När jag kom hem så drog jag mig till datan och chillade galet! :D haha sen dog data jäveln :( blev fett rädd haha xD



Imorse väckte mamma mig kvart över 10 och sa att vi skulle till någon doktor typ nere i vaxholm vid 11. Hon var en sån doktor att hon tryckte på kroppen för att man skulle må bättre, förresten så gjorde det pissont i bland, kändes som att hon skar mig i benet med en vass kniv, fy fan haha xD Sen efter ungefär en timme så åkte jag och mamma hem och jag åt kiwi :D Sen käkade vi lunch och sen åkte alla till stan, eller jag orkade inte följa med. Efter besöket hos doktorn så var jag skittrött så jag drog igång en film och kröp ner i sängen med sally brevid mig. Mysigt säger jag bara. Nu fick jag tråkigt då filmen var slut så jag satte mig här helt enkelt, men det var inte så mycket roligare.. Jag ska iallafall försöka städa i garderoben lite, få lite ordning där inne och sen stryka mina shorts så att min stjärna jag har på dom sitter fast xD
Ska lägga upp lite bilder nu, men vi hörs! BAI!


VALBORG

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback