BLOCK MED KÄRRINGAR

FREEEDAG! Om två dagar! :D Det är typ otroligt! haha
Veckodagarna går så fort, helgerna går i lagom takt, inte alls långt kvar nu till sommarlovet ! Ska bli så otroligt skönt.

Imorgon har jag provmatlagning.. Tror jag får ett VG.. haha
På fredag har jag stort SO förhör och spanska prov.. Orkar inte! Sen B-delen på matteprovet jag gjorde idag, det var faktiskt inte så svårt, men det är jobbigt iallafall. Men sen på fredag så ska det bli så grymt skönt att slippa plugga över helgen! ska bara ha roligt i helgen, inte bry mig om skolan. Inte ens om den skulle brinna ner :D Fast det är ju iofs bara önsketänkande..
Än så länge har jag inget planerat i helgen, tjejerna ville dra in till rix fm.. får se om vi gör det, kanske bara en timme eller två :P måste köpa solglajjer! Aja får se :p Har faktiskt inte pluggat ett skit idag.. Förutom i skolan dårå.. Orkar inte, men imorgon ska jag plugga, funtar på att dra ner till biblioteket och försöka plugga där.. Skulle nog gå bättre än hemma iallafall.
Men men, ska sova snart :P Bloggar imorgon hoppas jag, ska försöka få in lite bilder bara.. Hehe.. kameran nerpackad i väskan! Snart iallafall (A) BAI!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback