Onsdag

Slutade ett idag, så grymt skönt! Skippade de två sista lektionerna, Matte och svenska :D
På idrotten så sprang vi, första varvet "joggade" jag med Ida och Anna, sen de andra två körde jag och Freddi. Vi hade även lite sällis av Ludde en bit. Sen drog jag till Bellan med Freddi och Zelda, vi kollade på DH och chillade ;D De båda behövde dra ganska tidigt, men jag stannade till 10 i 6, då jag drog hem och åt middag. Vet inte vad jag ska hitta på nu precis, förutom att ladda över bilderna från kameran till datan, min kamera är fortfarande keff men ska lämna in den på service eller något XD Hoppas något händer ikv.. btw, så har vi DMIS imorgon (dag med individuelt schema) då vi planerar dagen som vi vill från kvart över åtta till halv tre :D As najs, så jag ska inte plugga något ikv, utan tar det imorgon istället. Har engelska förhör att göra då också.. och plugga SO :S Inte chilla imorgon inte.. *Suck* Jävlar XD
Aja.. Vill ut nu iallafall! XD så får se om jag drar härifrån, kan vara varsomhelst utom här just nu >.< PÖSS!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback