Hejzn!

Sitter och fryser om fötterna.. Har just målat tå-naglarna i en lite mörkröd färg, Beautylicious kallas den, var lite sugen på en färg, haha, så trist med allt.. vitt, grått och svart, de är väldigt fina och trevliga färger, men så.. trista.
Imorgon ska jag till Annalena, My Biatch, på morgonkvisten, runt 20 i 8. Vi ska vara lite färgglada hade vi tänkt :) Anna kanske ville låna ett par najsiga tights av mig :D Får hon så gärna så, haha, även efter det som hände med Josses gråa XD
Blid på det längre ner, ser mycket mindre ut på bilden, men det gör verkligen inget XD haha, de var ju inte ens mina? (:

Imorgon har jag mycket att göra, Ska plugga, springa, städa, och sen får jag se om jag chillar lite med kompisar också, kan alltid plugga med dom :) Imorgon har jag kemi prov, har tränat idag, känner mig faktiskt inte så orolig över provet, mer över resultatet >.<
Fick förresten tillbaka mitt spanska prov idag, VG :D Hahaha XD 108/116, duger för mig eftersom att jag inte satsar i spanska utan mest chillar på lektionerna och skriver av grannen på uppgifterna ^^
23.17.. Dags att krypa ner i sängen snart kanske, iofs sitter jag redan i den med datan i knät, as najs :D
 


 Tror jag börjar bli sjuk.. Känner mig helt uppsvälld i halsen och lite snorig XD Nyser inte lika mycket som jag gjorde i måndags iallafall, och det är toppen! Tycker inte om att sitta på en lektion där alla är tysta och sen behöva nysa XD bara jag som tycker så ?
Haha, pappa vill att jag ska skaffa godisförbud XD Det låter iofs ganska najs, om jag har godisförbud får jag hela barnbidraget varje månad och det är ju asnajs :D Bara att hålla på ett år så har man ungefär 10000 kr på kortet :D GÖTT!
Hm.. mamma vill starta någon "regel" typ att jag inte får sitta till längre än till tio på vardagar framför datan!? Hur ska jag klara mig lixom? XD Datanörd Julia..!
Aja upp med bilden på tightsen och sen hopp i säng.. Eller.. Jag måste dra fram alla kläder jag ska ha med mig till skolan också >.< Aja.. Blir nog uppe till 12 ikv igen :D Inte mig emot riktigt (: Hörs!


Kommentarer
Anonym

varför kallar du dig sommarblandningen?



:D



2009-03-08 @ 16:43:21
julia

Anonym: Jag vet faktiskt inte, visste inte vad jag skulle kalla bloggen XD Varför kallar du dig anonym? ;)



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-03-09 @ 16:05:24
julia

Och även då för att jag älskar sommaren! :D



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-03-09 @ 16:06:10
Ida

Vrf?:P

Becuse u can't stop starring at me? (A) ;D



Blogg: http://beautifuldirtyrich.blogg.se/
2009-03-10 @ 18:26:06
ANNA

hehe julle XD sry, för de som hände me tightsen XD, dom blåa är hela iallafall!! :D tackar så mkt för lånet! du kan få tillbaka dom snart, har inte kommit ihåg att lämna tillbaka dom riktigt XD porrig bild förresten! :D minns inte att du tog foto, aja pöss!



Blogg: http://latte.blogg.se/
2009-03-15 @ 12:10:54




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback