UNTILL WE BLEED

Så, imorgon går man ut åttan! Jag kan inte fatta hur underbart det är! :D Ska till frida imorgon på "Morgonen" och fixa mig där med zelda och sara! Ska bli najs najs :D SOMMARLOOOOV HERE WE COME! btw så får jag ÄNTLIGEN äta godis och annat skit imorgon! Så skoja inte om att jag Anna och Bellan ska tjocka godis som satan imorgon!  Jag tycker det är najs med godisförbud, man tjänar på dt, på mer än ett sätt (a) Men nu måste jag fixa lite tills imorgon så att det bara är att äta frukost, duscha och sen dra till frida så att man slipper packa på morgonen , då glömmer jag bara massa saker XD  Sorry inga bilder idag heller (: ♥

Kommentarer
Emilie

Svar:

Funkar lakosfri, tror du ? :D <3



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-06-17 @ 13:12:41




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback