STOCKHOLM

Gudaugens!

Idag drog jag mig upp ur sängen vid ungefär 20 över 10, skulle åka tjugo i 11, så jag fick lite bråttom men skyndade jag mig för det? Nej, såklart inte. Jag drog på mig kläder i vanlig takt, mummsade lite på en macka, packade väskan och sminkade mig. Lite mer detaljerat var det ju förståss imorse. Sen vid tio i drog vi ner på stan. Vid 12 mötte jag mamma och bellan på apoteket för att handla lite pryttlar till Åland, vet inte riktigt vad mamma bestämmde sig för där inne för jag och bellan gick till salta stänk och köpte te och latte (: Sen drog vi till bussen och in till stan! Inne i stan köpte jag lite småsaker, men nödvändigt shit, typ strumpor deo shampoo och sånt. Jag och bellan delar på shampoo och såna "hygienartiklar" typ :P Sen drog vi och käkade, bakadpotatis med skagenröra fick det bli för våran del ! (: Grymt gott ! Vi drog till panduro och köpte lite pärlor sen drog vi tillbaka till vaxholm.
Vid danderyd så skyndar vi lite extra för att hinna med bussen, och när vi är ute på grejen där alla bussar står så säger bellan: Nej bussen står redan där
Jag: Va? Var då?
Bellan: Där! ska vi springa eller?
Jag: Jaa?
haha så vi kubbade och hann med bussen som var proppad xD
Sen när vi var framme i vaxholm går vi till artroom, jag köper ett armband typ för 40 kr, som mina pärlor jag köpte på panduro sitter på :D Sen drog vi hem till bellan, dukade jättefint med kakor, tevatten, mjölk, honung och film.
Sen kom zelda och sara också, najs najs ! Ja, sen drog jag hem, träffade Josse och linus, sen kom Victoria också hit, så nu har vi käkat och chillat nästan hela familjen. Ja så nu vet jag inte vad jag gör hemma riktigt.. Men jag ska iallafall tillbringa min natt på soffan i vardagsrummet XD Så vi ses där! Hade tyvärr inte med mig kameran till stan idag men bilder kommer iallafall (:

Nej haha det blir inga bilder, kollade igenom dom och det var inga roliga xD SORRY! :)

Kommentarer
bellan



2009-07-12 @ 19:09:20
bellan

hahah, xD najs dag ju ;)<3



2009-07-12 @ 19:09:39




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback