RUN

Nu de sista dagarna innan sommarlovet så orkar man ingenting.. Eller inte jag iallafall. Idag var det klassens dag, då hela klassen ska göra något tillsammans, vi åkte på titanic museet på djurgården, man fick någon typ stor mp3/telefon som man skulle lyssna på där dom hade spelat in hela titianic utställningen. Jag Bellan och Ludde gick igenom hela museet utan att lyssna, vi kollade bara på grejerna x) sen satte vi oss utanför i cafeet i typ 45 min, de andra var såååå sega!
Sen hade vi 45 minuter på oss att dra från djurgården till fältan och käka, sen tillbaka igen -.-" Haha Det regnade också.. BLÄ! Jag bellan anna och sara stannade kvar inne i stan och kollade på kläder och shit, sen drog vi och fikade <3 :D Och nu är jag hemma med en kopp te, vill dra igång en film men får se vad jag gör (:

Snow Patrol - Run
<3

Aja ska chilla nu! :D det är underbart att det bara är 2 dagar kvar sen sommarloov! Jag har fortfarande ingen klänning.. Och solen har visst försvunnit, tyvärr kan jag inte säga detsamma om min hicka!!! :(

Ajöken! (adjöken) XD

Skaffa hörapparat jävla senil kärring!
xD

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback