ONE LIFE ONE LOVE

tjuuuueh! Sista riktiga dagen i skolan! :D så grymt att den är över nu! De två första lektionerna gick åt till sexualkunskap om könssjukdomar och åt att blåsa upp en grislunga :S GROOOWSE ! bilder på dt kommer (: På engelskan gick vi tipspromenad i ca fem min,sen joinade vi några nior på bilden :D Lunchen idag var blä-fisk (tydligen, det är bara vad jag har hört jag åt den inte >.<) så jag och zelda åt varsin macka och sen drog vi till idrotten med bellan och johanna. Där satt vi och kastade fotboll, spelade fotboll och tog bort "fjäll" från zelda >.< efter idrotten drog vi och köpte glass! :D YUMMIE! Sen tillbaka till matten som var skit tråkig! Vi spelade "matteplump" -.-"

I fredags var Emilie på besök i skolan på lunchen! Det var jätte roligt att få träffa henne igen! :D Sen när vi slutat så drog jag och några kompisar och fikade och sen träffade vi emilie igen! :D:D Sen drog jag zelda bellan och annica hem till bellan och provade klännigar (: haha sen på kvällen var jag på eriksöspåret med lite kompisar. Trevlarns!

I lördags var jag först med bellan zelda och freddi, sen drog vi ner på stan och hämtade pengar från bellans padre. Sen drog vi till anna där ida var, haha vilken chock det vart för dom ;) Sen satt vi och snackade lite, garvade, läste bok och fixade oss :D Sen vid typ 8-9 så gjorde vi middag och sen drog vi ner till parkan och köpte sprite (: Sen spelade vi tangera med det (kortspel) haha jag mådde jätte illa sen :( Sen drog vi ut och träffade lite kompisar vid lekplatsen på lägret, vi satt och sjöng, snackade och spelade gitarr (: det var mysigt! Sen fick jag skjurre hem av "Kapten Krok" :D

Igår drog jag och bellan ut till apberget, sen kom freddi frida sia annica och zelda :D vi chillade lite, frida och sia näckade! xD Sen drog jag och bellan hem för jag skulle på möte på hembygdsgården och bellan skulle packa. Efter mötet drog jag till annica där bellan var, och vi chillade gaalet! Sen drog vi till frida som var barnvakt åt Cajsa och hennes två kompisar, sen drog vi ner på stan och träffade kompisar! Sen vare film hos annica :D Min helg har vart najs! (:


Hängd IGEN!
Lunga
Uppblåst lunga

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback