GRIS PÅ BURK

Jag gör ett nytt försök att blogga igen, försökte posta två inlägg imorse men blogg.se var knäppt så det gick inte. Iallafall idag har jag vart med kompisar, och så åt jag middag med bellan och hennes mamma nere på stan softisch ;D
Kvällen tillbringade jag nere på lägret med kubb, chill, allsång, gräs (läste just igenom shitet, och misstolka inte "gräs" haha jag menar vanligt grönt gräs som vi satt på och spelade kubb på.. Så jag menar inte knark!! ) och kompisar. Aja, måste typ sova nu.. Är trött och har liiite att inhandla imorgon. Btw så åker jag till Åland på måndag den 22:a så jag kommer nog inte skriva på ca 2,5 veckor.. För jag tror tyvärr inte jag släpar med mig datan dit.
Så morgondagen ser ut så här.. Eller borde se ut så här iallfall.

  1. Hos Rita (morgonen)
  2. Gå ner på stan med bellan
  3. ta bussen in till stockholm
  4. handla ALLT som man behöver för att klara sig på Åland
Så hej så länge så hörs vi imorgon (: POK!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback