Femton?

Den har dagen har känts så otroligt lång. Först jobbade jag, sen träffade jag sophie och sebbe. Vi cyklade till mimmi och sen drog jag hem, käkade, chillade sen drog jag ner till badberget som det tydligen kallas, och träffade lite människor rökte vattenpipa och softade ^^ sen drog jag och zelda (ofc) till rindö och sen drog vi till oxdjupet och rökte mer vp, det var soft! Nu sitter jag och halvsover, ser på paradise hotel och chillar gaaalet asså (:

Imorgon får vi se vad som händer, kanske skulle äta lunch inne i stan med familjen, it´s my b-day so we have to celebrate you know ;) Ska btw köpa ny data! snart.. kanske :) Nej men nu måste jag sova lite eftersom att jag antagligen inte kommer få sova så länge imorgon -,-"

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback