Nej! Seriöst jag vill inte!

När jag vaknade imorse fick jag veta att mina päron hade börjat packa.. Så nu är det bestämt, toppen säger jag bara!
Idag åker vi först till Jönköping, hälsar på syster sen åker vi vidare till Vetlanda och sover där tills onsdag morgon, då åker vi tillbaka till Jönköping och sen till Örebro. Sen åker vi hem på natten.. :( Sen på torsdag så ska jag jobba också men jag har tur som börjar kl 2..
Zelda kommer INTE bli glad över att en av nattbrudarna drar ifrån henne..
Antar att det finns några människor där ute, eller iallafall en som blir aningen glad över att jag åker. Tack för den säger jag bara, det värmer!

Igår..
Drog till zelda, glodde beck, tjockade godis och läsk. Åt middag där. Drog till rindö med henne och frida. Drog till Nick. Chillade. Drog till Albin. Färjan hem. Tillbaka till Zelda. Hem. Så såg min dag ut (:
Men ni får ha det asbra när jag är borta! Kanske kommer kunna blogga lite där nere.. får se, nu måste jag nog packa..

Kommentarer
Emilie

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag som kommer hem ikväll! :( <3



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-07-26 @ 12:43:26




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback