YOGA

Hej!
Idag slutade jag två :D tog två burren hem med emilie, vi sprang från sillan där vi hade pratat med pontus (chefen) om ett skolarbete till tekniken. Så altså slutade vi 40 min innan vanlig tid, grymt najs :D
sen kom jag hem, satte mig vid datan (såklart XD) och chillade lite, sen vid 16.26 kollade jag klockan och tänkte: OJ KLOCKAN ÄR JU REDAN HALV 5!
yogan som började idag börjar 5 XD Så jag kollade när bussen går och ser att det var 20 min kvar, bra :) då hinner jag fixa mig :D Sen tog jag bussen ner, mötte anna och sen gick vi in. Emilie kom 5 min försent XD
Yogan idag var väldigt lugn och skön, blev riktigt avslappnad av det. Bra efter en helg nu såhär : )

Läxor jag vet om;

Ons; Engelska glosor
Tors; Biologi prov, Hkk läxa s. 18-19? :)
Fre: So arbete klart och inlämnat, Spanska verb, s 2 i häftet.
Det är väl läxorna för denna vecka.. :)

// Julia

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback