VETLANDA..

Om en kvart ungefär ska bilen vara fullpackad,
alla sitta i bilen och vi ska sticka och hämta karro (min syrra)
Jag har inte ens packat än ! :(
Sen 4-5 h senare är vi antagligen framme i vetlanda.. :(
Så jäkla tråkigt! Vi ska åka idag (onsdag) vilket betyder, ingen skola för min del imorgon och på fredag.
Men vi kommer inte hem förrens på söndag kväll, så jag hoppas nästan att inget roligt händer i helgen xD
Sen på fredag nästa vecka, ska jag också vara ledig, ner till jönköping ska vi den här gången.
Josse tar studenten :P grattis till henne lixom :P men då kommer vi också hem på söndagen, så ingen roligt på helgen för mig två veckor frammåt : /
Men men, kommer få grymt tråkigt iallafall, men dom har köpt en data (finally :P) så jag kanske kan låna den någon dag :P Annars får ni bomba mobilen med sms, och jag ska försöka svara :D kör på det "tillfälliga" nummret.
Btw, (hehe anna ^^) så tror jag att jag ska få tillbaka mitt gamla nummer idag eller imorgon , men eftersom att vi inte är hemma så är de ju onödigt :D

Puss på er alla så länge! Ha det bra //Julia


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback