mys idag igen :D

Hellu hellu!
Idag vare tänkt att jag skulle åka med Fredrika till täby, men så blev det inte för hon skulle hämta sin syrra på dansen vid halv 6 (!?) så vi skulle inte hunnit. Skönt på ett sätt att slippa dra dit, men jag hade behövt köpa lite grejer (A)
Om exakt en vecka fyller min underbara kompis Anna år! Kom ihåg och gratta ;)
och om exakt 6 månader och 2 dar.. fyller jag år , 24/7 rätt enkelt att komma ihåg tycker jag <)
Har sett på "let the right one in" idag, eller som den heter på svenska "låt den rätte komma in". Den var faktiskt inte så bra som jag hade hoppats.. :( Den var faktiskt dålig för att vara ärlig :/ :)
Nu tråkar jag, och är sugen på te och kakor xD Men idag ska jag inte äta något onyttigt, så det blir nog inga kakor för mig :(
JÄKLAR! mamma gav mig ju en bit sockerkaka förut.. och den åt jag!!! FAN FAN FAN! aja, kakor räknas ju inte (A) så då får jag äta kakor.. och så ska jag till statoil och handla lite kakor dårå ;) hehe nej jag skoja bara :P // Julia



Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback