Måndag

Tjudelue little lady :D

Fan vad tråkig jag är xD jag vette fasiken vad jag ska skriva.. något förslag?

funderar på och ändra hela min blogg XD asså bakrund och headern och sånt :P några tips? (A)
förresten så var jag ju hos josse i helgen, det var rätt skoj faktiskt ^^ bara ibland dårå ;) tog med hennes xbox hem eftersom hon fick låna mitt ps2. Vi har typ 20 spel till xboxen, men inget är roligt xD Jag har ju faktiskt inte prövat alla än, men ska se ifall jag orkar prova något nytt lite senare.. Just nu ligger en demo på något bil spel i xboxen och snurrar ^^ Det är sjukt svårt! Hahaa
< 3 // Julia


Kommentarer
AHAHA

"Tjudelue little lady :D"?? vet du ens vad det är? du skrev inte äns rätt analfabet..



2009-01-20 @ 15:49:42
Julia

hah och du kallar mig analfabet?



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-01-20 @ 16:04:29




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback