inget att skriva om.

Tjaaah!
Som vanligt har jag inget att skriva om,
har bara suttit inne hela dagen och kollat på sunes jul xD
men det var najs :P
Imorgon ska jag nog ut lite, sista dagen man lixom kan hitta på något, men aah, det blir bra så ;)
Sen måste jag även packa eftersom att jag, zelda och frida flyttar till miami på onsdag, iofs skulle nog malibu vara rätt najs, men vi får väl se vad som händer :D
Nu ikväll har jag kollat på 13 snart 30, den är faktiskt lite gullig, men verkar så kort xD
Ajah, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. måste lägga mig tidigare idag, men det är så trist xD

♥ från julia

Bilden: jag och zelda, det passar ju bra :P Jag i mörkt hår och tröja och zelda är lilla blekfisen ;)


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback