FREDAAAG!!

FREDAG FREDAG FREDAG!
idag har jag vart med anna ida och emilie och solat solarium, det var mysigt, fick faktiskt lite färg :D
Men som sagt, det är fredag, och jag vill att något kul ska hända, ska höras både med fredsson och frida senare ifall det händer något skojjigt :)
Dricker te och lyssnar på musik just nu :) fett najzz ;)
niklas som var den enda sociala jäveln på msn, gick för att käka middag, men det är bra ;) äta bör man.. annars vet ni ju vad som händer ;)

Var på besök hos skolsyster igår på hemkunskapen för jag hade ont i huvudet :( Jag bah; kan jag få en alvedon?
Hon ville typ veta varför jag hade huvudvärk asså ifall det kunde bero på något speciellt och ifall mamma ville veta ifall hon gav mig en alvedon. Sen kollade hon synen också, den har försämmrats :S Förut hade jag typ 0.2 på höger öga och nu ligger den på 0.8!!!! :( Jag såg nästöversta raden, inte något annat xD så jag måste använda mina glasögon i skolan nu också.. eller så ska jag skaffa linsen ;) Får väl se ;D btw så måste jag till optikern snart för jag har ett dammkorn i ögat som måste ut XD

// Julia

Ps här kommer alla bilderna :D wiie! ds

Hahah pluggisar vi är på matten chilli! <3
Fjoortis! XD
HIhi, ansikte ^^
Bellans riktiga jag ;)


Kommentarer
bellan

hahahahahha, fyfan vilka megailder på meej! xD <3



Blogg: http://juicybellan.blogg.se/
2009-02-09 @ 21:30:16
julia

Haha japp, skoja inte söten ;D <3



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-02-09 @ 22:26:27




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback