Bilder ;)

idag snöade det hehe ;) det var skit jobbigt att gå hem då men det gick bra, fast min väska var verkligen proppad, och gick inte å stänga, så det blev blött i den xD

Dagen har gått med snigelfart känns det som, först idrott, spökboll och beptest, sen slöjd, lunch, engelska, so och teknik ;)
Jag och freddi sög verkligen på beptestet idag xD vi sprang typ.. 400 meter? XD haha men det var inte seriöst heller :P
på engelskan hade vi glosförhör, och jag svarade faktiskt på allt (tro det eller ej ;)) även fast jag frågade freddi på två (don't tell anyone ;) )
ska lägga upp bilder, men det funkar typ inte :S provar snart igen :) nu glor jag på andra avenyn, skoj skoj :)

// Julia

Kommentarer
maria

aw tack ;D<3



Blogg: http://typmariia.blogg.se/
2009-01-21 @ 19:50:08




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback