At school in Australia..

Wiiie!
Min engelska var nästan klar när det kom en inbrottstjuv och snodde den.

Låter inte troligt va? *Suck* Får väl börja jobba på en ny historia eller fortsätta med engelskan..
Men jag vet inte vad jag ska skriva.. :/ Pff.. 
igår var jag med zelda, frida och bellan på kvällen, fast inte så länge :P
Ikv.. ingen aning om vad som händer,
men jag ska plugga klart ( så jag blir lite stolt ^^ )
sen kanske jag och anna kollar runt ifall det händer något :P

Ska faktiskt lägga upp lite bilder som jag tog innan "inbrottstjuven" kom och snobbe min engelska ^^

Vad gör ni alla då? Själv sitter jag och msn:ar med abs och anna. Har nyss klunkat i mig lite te och tagit lite foton :D
men nu ska jag väl fortsätta med engelskan :( sen så.. !! :D

// Julia även kallad Barbie av vissa mobbade jävlar ;)

Fatty child xD
Once upon a time when the dinosaurs..

Fatta hur brun man var som liten :P Åhus <3



Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback