Y O G A T O D A Y A G A I N

Var på yoga idag igen, fett kul ! XD
Jag och anna asgarvade de första 20 minutrarna, sen lugnade vi ner oss tills vi kom utanför storstugan, då började vi garva igen ^^ Fy fan ! XD Vi garvade nog åt att, när vi kom in, vi kom lite försent, så var alla skittysta och låg typ och vilade, anna tog sin matta och släppte ner den på golvet, DUNS! Anna halkar XD Haha nej jag skojade bara ^^ Men yogamattan gjorde värra dunsen, haha XD fan vad vi garvade, sen började annas mobil ringa, då garvade vi ännu mera, sen sa läraren; andas genom näsan, bla bla bla, Hahah hon andades skiiiit högt XD genom näsan då lixom? ^.- hahhhaaahaa, fan vad jag hade kul idag assu :)
Iaf, idag lärde vi oss solhälsningen, och tränade mer på trädet, jag måste lära mig hålla balansen bättre :( jag ramlar hela tiden.. XD Trädet är när man står på ett ben och den andra foten sitter i knävecket typ :)

// Julia
Trädet för den som inte fattade, typ jag dårå? ^.- ;D

Kommentarer
Deniz

Oooh,som en pasé????



Blogg: http://deniz.liebert.se
2009-02-03 @ 23:04:29
Emilie

Synd att jag är/var sjuk bara XD <3



2009-02-05 @ 09:06:11
julia

Deniz: Uhm.. just det :D



Emilie: Haha, jaah, verkligen.. :/ <3 krya på dig!



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-02-05 @ 17:59:35




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback